Monday, June 18, 2012

JAMU SERI BONDA (dulu Jamu Serapat Bonda)





Jamu Seri Bonda
Rahsia Untukmu Wanita
Berwajah Baru!!!

Wajah baru yang lebih segar, lebih hangat dan lebih sensasi.

Hanya yang terbaik kami sajikan untuk anda yang bergelar wanita. Ayuh, ambil tindakan bijak agar anda sentiasa tampil hebat untuk suami dan diri anda sendiri. Jamu Seri Bonda-seri untuk dalaman dan luaran anda. Jom cuba! :)

Berkelulusan KKM ( MAL 10043746TC)

Adakah anda ingin..
kembali dara?
mengetatkan otot faraj?
power grip?
mengembalikan keinginan bersama suami?
extra tenaga?
menegang dan menganjalkan payudara?
menghangatkan hubungan intim?
mencegah barah rahim dan payudara?
mendapatkan zuriat?
merawat masalah keputihan?
mencegah dan merawat bau yang kurang enak di bahagian vagina?
hilangkan gatal-gatal di bahagian vagina? 
mencantikkan dan menganjalkan struktur kulit?
awet muda dan wajah berseri?
melancarkan peredaran darah?
menghilangkan senggugut dan menstabilkan kitaran haid?
melegakan kekejangan otot badan?
melawaskan pembuangan air besar atau kecil?

Ianya bukan mimpi lagi.

Maka inilah yang anda cari... Usah sayang untuk laburkan sedikit wang demi kepuasan anda dan pasangan. Jadikan Jamu Seri Bonda sebagai teman setia anda.

mengandungi hampir 20 khasiat hebat

dan anda cuma perlu amalkan sebanyak
2 biji sehari.

Lebih menguntungkan, sebotol Jamu Seri Bonda dapat bertahan sehingga lima minggu!
Ayuh! Jom kembali dara, cantik, sihat dan mantap bersama 
Jamu Seri Bonda!

Jamu Seri Bonda merupakan supplement terbaik untuk wanita masa kini.
Dengan harga yang berpatutan, segala khasiat dan rahsia alam semulajadi di terap ke dalam adunan turun temurun ini. Rasainya sendiri!


Mereka yang boleh mengamalkan Jamu Seri Bonda adalah:

1) Wanita berkahwin (berumur sehingga 60 tahun)
2) Wanita menyusukan anak
3) Anak dara


Jamu Seri Bonda sememangnya 100% di adun dari herba-herba dan rempah ratus terpilih bagi mengekalkan mutu, kualiti bagi kepuasan pengguna. Kami tiada bahan berunsurkan kimia. Semuanya semulajadi! Adunan terbaik ini dicipta khas untuk memberikan kesan yang terbaik untuk wanita khususnya ibu selepas bersalin.

Dengan izin Allah SWT , Alhamdulillah Jamu Seri Bonda dapat menangani masalah yang dihadapi wanita. Inilah rahsia kami :)


Selamat mencuba! ;)

*notakaki: wanita hamil dan datang bulan serta mempunyai penyakit darah tinggi yang kronik tidak digalakkan untuk mengambil Jamu Seri Bonda

Jika anda mengalami lenguh-lenguh di bahagian tertentu dan sebagainya atau haid menjadi lewat beberapa hari, itu cuma tindak balas di peringkat awal pengambilan JSB. Jadi jangan risau ya. teruskan amal JSB, insyaAllah masalah yg di alami akan beransur hilang.


ATURAN MAKAN
SEBOTOL JAMU SERI BONDA MENGANDUNGI 6O BIJI KAPSUL. IANYA TAHAN UNTUK LIMA MINGGU. JADI ANDA SANGAT JIMAT.

Cara makan:

2biji sehari, pagi atau malam


Cara pengambilan JSB selepas bersalin

Berikut adalah cara pengambilan JSB semasa di dalam pantang:

1) Jika bersalin secara normal, makan JSB pada hari ke 20 selepas bersalin.

2) Jika bersalin secara pembedahan, makan JSB pada hari ke 30 selepas bersalin.

Cara pengambilan: Mulakan dengan memakan 1biji kapsul di waktu pagi dan satu biji kapsul di waktu malam jika anda sepenuhnya menyusukan bayi. Cara pengambilan sebegini digalakkan bagi mengelakkan perut bayi kembung atau sebagainya.

Jika anda tidak menyusukan bayi anda, bolehlah mengambil dos 2biji pagi dan 2biji malam.

Jika bayi anda telah berusia 6 bulan dan keatas, anda boleh mengambil dos seperti biasa iaitu 2biji kapsul setiap hari selepas waktu makan. Namun jika tubuh anda agak lambat bertindakbalas dgn JSB, amalkan memakan 2biji kapsul di waktu pagi dan 2biji kapsul di waktu malam.

Banyakkan meminum air putih untuk kesan yg maksimum.

Cara pengambilan untuk wanita yang berkahwin dan belum berkahwin

Terdapat dua cara yang boleh dipraktikkan iaitu:

1) Amalkan memakan 2biji kapsul setiap hari selepas waktu makan. Biasanya kesan boleh dilihat seawal hari kelima namun ia bergantung kepada tubuh individu.

2) Jika tubuh anda agak lambat bertindakbalas dgn JSB, anda boleh mengamalkan JSB dengan memakan 2biji kapsul di waktu pagi dan 2biji kapsul di waktu malam.

3) Untuk remaja di dalam lingkungan umur 21 tahun ke bawah, disyorkan agar mengambil dos 1 biji kapsul sahaja.

4) Untuk remaja 21 tahun dan keatas, amalkan 1biji kapsul di waktu pagi dan 1biji kapsul di waktu malam.

Sila pastikan anda mengambil minima 8 gelas air putih setiap hari bagi memastikan JSB dapat memberikan kesan yang terbaik untuk tubuh anda.


HARGA :
RM39.00 SBTL (60 KAPSUL)

POSTAGE: 
RM6.00 SEMENANJUNG/RM9.00 SABAH&SRWK

ANTARA TESTIMONIAL

Alhamdulillah, dengan izin Allah Jamu Seri Bonda dapat membantu dalam menangani permasalahan wanita

Puan Suzie, Kota Bharu
Sejak amalkan Jamu Serapat Bonda, rasa sakit di bahagian pinggang lepas bersalin tu ade kurang, keputihan pun ok dah... dan yang paling penting hubungan ngan suami memang suami puji ada perubahan.. hehehe

Puan Sue, Georgetown
Salam pn.ayu.. ni nak kasi testi sket.. sejak berkenalan dgn JSB ni.. sakit pinggang, sakit urat badan dah xda.. ringan je buat keje.. mula2 mkn asik tekeluar angin jer. hehe.. bab dalam kelambu tu memang best la.. rajin je stiap hari. hubby sukaaa.. mcm anak dara blik tau! tahniah JSB! Harga murah kesan mantopp!

Puan Iela, Georgetown
Hai sis.. thanx sbb promot JSB ni kt saya..sblm ni saya mempunyai masalah period yg tak teratur.. kalau datang haid pun sikit2 jer kluar yg warna coklat2 tu.. tp lepas amal mkn JSB selama 2 minggu, alhamdulillah period saya kluar dgn banyak.. mcm paip pecah.. :-) saya betul2 terkejut dgn kesan JSB ni.. sakit pinggang pun hilang bila buat keje.. alhamdulillah... nanti saya akan update lagi utk botol ke 4.. tahniah JSB!

Puan Niza, Kota Bharu
As salam..ni kak ja nk bg testi yg u mintak.. pasal JSB ni memang bagus.. kesan dapat rasa dengan cepat bebanding produk2 mahal yg ada kt pasaran.. yg paling best masa 'bercinta' ngan hubby.. lain sungguh rasa.. hubby pun tegur rasa lain mcm jer.. hehe malu lah.. ni kak ja tgh promot kt member2 sekerja plak.. sbb kesan dia memang best!! ni nk oder lg 2 botol ye... thank's

Puan Noor, Nibong Tebal, Penang
Hai. ni akak nk bgtau jue, baguih la JSB ni.. sakit2 badan akak dah xda.. akak dok menjahit kan selalu lenguh2 belakang.. lani dah xrasa lah.. memang hebat.. akak perasan muka akak nampak beseri. ha 1 lg, bab dgn suami..suami ckp knapa bini abg lain mcm ni..heheh dia suka dan dia suh maintain mkn jamu ni.. hehe tq jue.. mcmne nk jd pengedar jue?

Puan Yaya, Pasir Mas, Kelantan
I nak order JSB lg ni.. sedap la bdn mkn jamu u ni.. nape i rasa breast makin anjal jer.. memang kesan dia eh jue? haid pon lancar dah lani.. dulu xterator.. abg pun memuji time tooottt tuuu.. hehe;-) thanks jsb! powerrrr!!

Puan Syuhada, Larkin, Johor
Salam..mcmna nk jadi pengedar JSB? saya dah try sebotol.. rasa ok sgt2 lah.. kesan cepat dan murah.. dulu mkn jamu yg glemer2 tu.. tp xlarat nk maintain laa.. hope JSB x naikkan harga lg yer.. bleh jd barang wajib tiap2 bulan..hehehe 

No comments:

Post a Comment